ummm....!!!






mcm mne la nk survive dlm hidup nie klu kita x pandai nk watkn hidup kita hapie..?????
bila aku mai belajar kt sni aku ingat aku boley lari dari masalah ki umah....
tp masalah kt sni pown menimbun....
dengan kawan2 yg lgsung x boley pakai....
kawan masa senang mmg senang aku dapat..
tp bila time susah x dk spew yg datang...
aku rindu kawan2 aku kt kulim....
mia, ain, bulat.... korang mmg kawan sejati aku smpai bila2....
aku harap friendship kita last forever.....
aku syg korang suma....
korang la kawan time susah n senang........

2 comments:

  1. HURM...
    teman masa gembira ramai....
    teman saat berduka x dk siapa yg sanggup....
    sahabat sejati peneman di kala kita senang dan saat berduka.....
    ******sahabat sejati sukar dicari....

    ReplyDelete
  2. wahh...
    ang ne wat ak terharu jer
    huhuuuu
    ak nk lek kulim weiii......

    ReplyDelete